Applicatie-segmentering – een bijzondere aanpak: soms is alleen maar een nieuwe benaderingswijze nodig
Bürkerts opzet van de applicatie-segmentering is absoluut uniek. Het feit dat de Bürkert-segmenten naar toepassingen ingedeeld zijn, heeft een heel eenvoudige reden: een verbinding met de klanten tot stand te brengen die zo eenvoudig en logisch mogelijk is.

En dat is meer dan gewoon maar een "business approach". Het is een manier van denken waarmee we al onze energie op onze klanten kunnen concentreren – zodat wij samen dezelfde weg kunnen volgen.
Wij willen niet alleen met onze wereld bezig zijn. Wij willen over uw wereld nadenken. Wij willen uw taal spreken – en u begrijpen. Wij willen uw problemen aanpakken en deze problemen met geheel nieuwe oplossingen veranderen in uw kansen. Uw uitdagingen zijn ook onze uitdagingen; wij willen ze samen met u aangaan.
Door onze organisatie in toepassingsgerelateerde segmenten in te delen kunnen wij onze manier van denken decentraliseren, uw wereld binnenstappen en BEGRIJPEN. En wel niet alleen dat wat u doet, maar ook, wat nog veel belangrijker is, WAAROM u het doet; op basis hiervan kunnen wij frisse en verrassende ideeën ontwikkelen die anders waarschijnlijk nooit tot stand waren gekomen.
De Bürkert-segmenten moeten uw wereld weerspiegelen – Water, Gas, Hygienic en Micro.
In elk segment brengen wij verschillende technologieën bij elkaar, om onze klanten individuele oplossingen voor specifieke applicaties aan te kunnen bieden.
Laten we uw wereld eens nader bekijken: